Jegyvásárlás Online kérdőív

Két szakmai elismeréssel díjazták a Szegedi Szabadtérit

Két elismerést is kapott a napokban a Szegedi Szabadtéri Játékok: a Magyar Marketing Szövetség a városmarketingért tett erőfeszítésekért jutalmazta, míg az Európai Fesztiválszövetség beválasztotta a legjobb európai fesztiválok sorába. Herczeg Tamás igazgató szerint a Szabadtéri sikere Szeged sikere is.



A Szegedi Szabadtéri Játékoknak már alapításától fogva sem csupán a szórakoztató népszínházi előadások létrehozása és a kultúrmisszió teljesítése a kiemelt célja. A fesztivál 1931. óta fontos szerepet játszik a város turisztikai életében és a városmarketing erősítésében. Ezt most két szervezet is figyelemre méltónak találta.

Egyrészt a Magyar Marketing Szövetség városmarketing díjának gyémánt fokozatát nyerte el a Szabadtéri. Ezt elsőként kapta meg Szegeden a fesztivál. Az Országos Városmarketing Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre.

Az Európai Fesztivál Szövetség pedig a kiemelkedő európai fesztiválok sorában választotta be a Dóm téri Játékokat. Az EFFE a minősítéssel elismeri a fesztiválszervezők mindennapos, helyben, az adott közösséggel végzett munkáját, a művészeti szcénáért kifejtett kiemelkedő erőfeszítését. A 2015-2016-os EFFE-minősítetteket fesztiválkalauz mutatja majd be, melynek segítségével a fesztiválok átléphetik határaikat, ez pedig az Európán kívüli közönség számára is tájékozódási pontként szolgálhat az európai fesztiválkínálatot illetően. Harangozó Gyula, a Szabadtéri művészeti igazgatója kiemelte: Gérard Depardieu tavalyi és Katarina Witt idei vendégszereplése, Az álarcosbál amerikai karmesterének meghívása is azt mutatja, hogy a Játékok hosszú távon szeretne bekapcsolódni a nemzetközi művészeti életbe.

Herczeg Tamás fontosnak tartja hangsúlyozni: a Szabadtéri sikere Szeged sikere. A fesztivál továbbra is kiemelten fontosnak tartja, hogy szerepet vállaljon a fentiekben. Az előadások jegyértékesítését serkentő országos kommunikációs kampány a tavalyi évben jelentősen növelte a Szabadtéri médiaértékét, ezáltal a város hírnevét. Mindezt mutatja az a kedvező tendencia is, miszerint az elmúlt években megfordult a szegedi és a Szegedre vidékről érkező nézők aránya a Dóm téri előadásokon: ma már a közönség 61 százaléka más városokból érkezik a Szegedi Szabadtérire.

Megosztom

2015. június 08.


Rekordévadot zárt a Szegedi Szabadtéri Játékok

Több mint 89 ezren látogattak el idén a Szegedi Szabadtéri Játékokra. Hazánk legnagyobb nyári színházi fesztiválja minden eddigi eredményét túlszárnyalva több produkcióval, kimagasló nézőszámmal, számos teltházas estével, esőnapok nélkül zárta két hónapos évadát.

2024. augusztus 22.

Részletek

Jövőre is Rebecca – elővásárlási lehetőséggel

Elővásárlási lehetőséggel tér vissza az évad musicalszenzációja, a Rebecca! Sylvester Lévay és Michael Kunze musicaljét kirobbanó sikerrel mutatta be – szabad téren a világon elsőként – a Szegedi Szabadtéri Játékok.

2024. augusztus 06.

Részletek

Szereplőváltozás: Szélpál Szilveszter a Cseh Tamás-emlékesten

2024. augusztus 02.

Részletek
További hírek

További előadásaink

A mi mesénk

a Tiszavirág Néptáncegyüttes gálaműsora

06. | 16.
Jegyvásárlás

Jerry Herman – Harvey Fierstein, Jean Poiret színdarabja alapján

Az Őrült Nők Ketrece

musical

06. | 28., 29.
Jegyvásárlás

Bess Wohl

Válaszfalak

vígjáték

07. | 12., 13.
Jegyvásárlás